6/30/2016

sä kannattelet vaikka et jaksaisikaan

Mä makaan huonossa asennossa edelleen levitetyllä sohvalla omassa huoneessani. Mä en osaa purkaa sitä sohvaa takaisin normaaliin olomuotoonsa, eikä mua oikeastaan edes kiinnosta.
  Mä katselen ikkunaa, josta tulvii sisään sellaista keltaista valoa, joka johtuu laskevasta auringosta. Ikkunalasissa näkyy äskeisen rankkasateen jäljiltä enää muutama pisara. Mä odotan että ne kuivuu tai haihtuu tai katoaa ihan muuten vaan.
  Mä näen mun kotikylän maston ja puoliksi rikkinäiset katuvalot, jotka talviöinä syttyy aina naksahtaen ja suristen.
  Mun kuulokkeissa soi Ike ja mä kuuntelen ihan hiljaa, kun se laulaa "Kannan sut sänkyyn vielä viimeistä kertaa, ennen kuin hajotaan / suutelen niskaas vielä viimeistä kertaa, ennen kuin sanotaan; pidä huoli, soitellaan / vaikka se sattuu en voi jäädä kauempaa / sun viereen makaamaan."
  Puhelimen yläpalkkiin ilmestyy, kun joku mun tulevista luokkalaisista tykkään instassa mun kuvasta. Tällä hetkellä musta näyttää, että syksystä ei ole tulossa oikein mitään.
  Snäppään jonkun kanssa ja katselen mun polvien mustelmia. Päätän piirtää permanenttitussilla molempiin jalkoihin taas onnellisen näköiset hymiöt. Ja sit mä suljen silmät ihan hetkeksi.
  Herään tuntia myöhemmin siihen, että joku soittaa. Ja sit me puhutaan puhelimessa neljäkymmentä minuuttia ja molemmat itkee. Ja puhelu päättyy sanoihin mä rakastan sua, helpottuneeseen naurahdukseen ja huokaukseen.

  Illan mä vaan olen ja snäppäilen muiden kanssa, puhutaan riparista ja jostain possuista. Mun nukkumaanmeno venyy melkein kolmeen ja kun mä nukahdan, mä nään unta rippijuhlista. Siinä mä istun vastapäätä yhden riparikaverin kanssa ja siinä on meidän molempien vieraat. Ja me vaan katsotaan toisiamme ja sit mua alkaa vituttaa, kun puhelimesta loppuu akku. Ja me karataan sieltä juhlista ja mennään keinumaan.
  Unesta mut havahduttaa puhelimen vaativa hälytys, kun kaiuttimesta alkaa soida Coming Over. Ja mä nousen ja alan pakkaamaan, broidi juoksee vieressä lähdössä Tuskafestareille, iskä lähdössä ensimmäistä kertaa vuosiin töihin. Me halataan ja mä toivotan sille hyvää työpäivää.




4 kommenttia:

  1. Siis vau mikä ulkoasu, vau mikä teksti ja vau mitä kuvia!

    http://inka-allornothing.blogspot.fi
    ps. blogissani meikkiaiheinen arvonta.

    VastaaPoista
  2. ää oon ihan liian koukussa tähän blogiin - vaik laiska kommentointi ei ihan niin anna olettaa -, jotenkii sun kirjotustyyli erottuu valtavirrasta niin hyvin ettei näitä postauksia voi vaan ohittaa.

    kesayonunelmia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kiitoksia hurjasti ihanuus! <3

      Poista

antaa palaa